Over mij


Leven vanuit de magie van het lichaam
Luisteren naar wat geleefd wil worden
Ik geloof in de magie van het leven.
In de magie van het lichaam.
In de magie van de ziel.
Mijn leven heeft er niet altijd uitgezien zoals nu. Door te leren luisteren naar mijn lichaam deed ik nieuwe ontdekkingen over mezelf. Dat luisteren bracht mij stap voor stap op de plek waar ik nu sta en bij het werk dat ik nu doe. Het durven voelen en het leren uitspreken van wat zich aandient, gaf mijn lichaam en mijn leven steeds meer LeefRuimte. Dat is iets wat ik iedereen gun.
Het leven voelt magisch wanneer je durft
te leven vanuit je hart.
Handen die volgen wat zich aandient
In mijn werk zijn mijn handen leidend. Zij weten waar ze naartoe gaan, ik volg. Zonder vooraf te weten wat er zal verschijnen. Ik vertrouw erop dat wat zich aandient, precies dat is wat gezien en geheeld wil worden.
Rebalancing gaat voor mij over aanraken met aandacht. Over aanwezig zijn bij wat zich laat voelen. Over ruimte maken voor dat wat gehoord wil worden.
Durf jij je te laten verwonderen door deze magie?
