Over mij

Doen waarvoor je geboren bent...

 

Praktijk Leefruimte
Wie is Annemiek Heijnen

Leven vanuit de magie van het lichaam

Luisteren naar wat geleefd wil worden

Ik geloof in de magie van het leven.
In de magie van het lichaam.
In de magie van de ziel.

Mijn leven heeft er niet altijd uitgezien zoals nu. Door te leren luisteren naar mijn lichaam deed ik nieuwe ontdekkingen over mezelf. Dat luisteren bracht mij stap voor stap op de plek waar ik nu sta en bij het werk dat ik nu doe. Het durven voelen en het leren uitspreken van wat zich aandient, gaf mijn lichaam en mijn leven steeds meer LeefRuimte. Dat is iets wat ik iedereen gun.

Het leven voelt magisch wanneer je durft
te leven vanuit je hart.

Handen die volgen wat zich aandient

In mijn werk zijn mijn handen leidend. Zij weten waar ze naartoe gaan, ik volg. Zonder vooraf te weten wat er zal verschijnen. Ik vertrouw erop dat wat zich aandient, precies dat is wat gezien en geheeld wil worden.

Rebalancing gaat voor mij over aanraken met aandacht. Over aanwezig zijn bij wat zich laat voelen. Over ruimte maken voor dat wat gehoord wil worden.

Durf jij je te laten verwonderen door deze magie?

Rebalancing handen Annemiek

Ik heb de eerste sessie met jou als prettig ervaren. Je bent een open toegankelijke vrouw die op een normale manier communiceert en waarbij ruimte is voor humor. Je gaat rustig en grondig te werk en bent pas klaar als het voor die dag klaar is.

J.

Wat mij vooral raakte, was hoe veilig en zorgvuldig de sessie voelde. Er was ruimte om eerlijk te zijn, zonder iets mooier of kleiner te maken dan het was. Door mijn aannames zichtbaar te maken en los te koppelen van mijzelf, ontstond er afstand en rust. Het voelde alsof ik iets zwaars mocht neerleggen dat ik al te lang had gedragen. De impact van deze ene sessie werkt nog steeds door. Ik ervaar meer helderheid, zachtheid en vertrouwen in mezelf.

S.

De sessies zijn voor mij een hele fijne en veilige ondersteuning op mijn weg terug naar mezelf en om mijn rust weer te vinden. Er zijn geen oordelen waardoor ik ontspannen en ongefilterd mezelf kan zijn.

J.T.

Annemiek heeft mij twee keer behandeld, waarbij ze mij een reis door mijn eigen lichaam heeft helpen maken met haar hartelijke en niet-oordelende manier van doen. Tijdens deze bijzondere en prachtige ervaring mocht er zijn wat opkwam, zodat het proces van loslaten zich verder kon voortzetten. De interactie en samenwerking met haar trouwe viervoeter op zijn tijd heb ik als erg speciaal, steunend en diepgaand ervaren. Bovendien had Annemiek zich vooraf uitgebreid verdiept in de voorbereiding en heeft ze alle tijd genomen voor mij.

C.

Annemiek is toegankelijk en ik voelde me vrijwel direct op mijn gemak. Het tastbaar maken van mijn probleem hielp enorm. Ik kon het letterlijk vastpakken, laten zien en uitspreken tegen de juiste mensen, terwijl ik hen aankeek. Dat was spannend en gaf tegelijk veel opluchting. Het probleem echt teruggeven maakte het proces compleet. Bijzonder wat één sessie teweegbracht. Ik voel me lichter. Dit voelt wonderbaarlijk mooi en onbetaalbaar.

S.